Allpool on toodud tunnikirjeldus:
Ülesandepõhine õpe
Sihtrühm:
6. klass
Aine:
inglise keel
Teema:
Adjectives- omadussõnad
Vajaminevad
õppevahendid:
tahvelarvuti / nutitelefon, õpik „I Love English 4“, vihik,
kirjutusvahend.
Õpieesmärgid:
õpilane teab sõna „adjective“ eesti keelset tähendust; teab,
milleks on vaja kasutada lauses omadussõnu; teab, kuidas neid
kasutada lauses; teab erinevaid omadussõnu; oskab koostada
mõistekaarti; oskab kasutada veebikeskkonda https://bubbl.us/
.
Tunnikäik:
Sissejuhatus:
Kõige
pealt teeme ühise ajurünnaku, kus me kirjeldame omadussõnu
kasutades oma parimat sõpra. Selleks kasutame ühistöövahendina
mõistekaarti veebikeskkonnas: https://bubbl.us
/.
Õpetaja teeb ühe mõistekaardi, mida täidetakse ühiselt. Kui sõbra kirjeldus on tehtud, siis valib iga õpilane mõistekaardilt
viis omadussõna, mis kirjeldab teda ennast ja räägib iseendast
teistele.
Õppimine:
Õpetaja
esitab küsimuse:“Miks kasutatakse lauses omadussõnu?“ Juhul kui
õpilased ei oska kaasa rääkida, siis õpetaja kirjutab tahvlile
kaks selgitavat lauset. Kaks lihtlauset, kus ühes lauses on omadusõnad. Nt: My mother has got a car. My mother has got a big
new red car.
Omadussõnade
liigitamine nii suuliselt kui ka kirjalikult vihikusse. Reegli
õppimine õ lk 79 h 10 a, b.
Praktika:
Mõistekaardi
koostamine- õ lk 80 h 10c. Õpilane saab ühe pildi, mis on
harjutuses 10 c. Teeb sellest tahvelarvutiga pildi ja koostab
mõistekaardi selle pildi kohta. Mõistekaardi koostab
veebikeskkonnas https://bubbl.us
/. Ta lisab pildi oma mõistekaardile ja asetab
selle keskele ning hakkab sinna omadussõnu kirjutama, mis kirjeldab
seda pilti. Lõpuks õpilane jutustab ja kirjeldab oma pilti mõistekaardi
abil. See on tagasisideks õpetajale, kas õpilane omandas uue materjali või ei.
LePlanneris: ülesandepõhine õpe
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar